4 Mart 2017 Cumartesi

Burası Tekin Değil
Sine Ergün
Sayfa Sayısı: 88
Can Yayınları
2. Baskı, Eylül 2013, İstanbul

Elime aldığım gibi bitiverdi. Kısacık bir şey zaten, bu aralar da uzun olayların içine girmekte zorluk çektiğim için iyi geldi denebilir. Sine Ergün’ün ilk öykü kitabı olan Burası Tekin Değil, benim de onunla tanışma öyküm oldu.

  Öyküler en fazla 3 sayfa uzunluğunda, akıcı ve sade bir anlatımla sunuluyor okuyucaya. İlgi çekici olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Bir olay değil de, daha çok karakterlerin belli anları  üzerinden ilerliyor öyküler. Bu açıdan daha önce okumadığım bir tarz olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

  Başlangıçta kendimi kaptırarak ilerlememe karşın ilerledikçe çok tekrar ediyorlarmış gibi bir hisse kapıldım. Sonlara doğru biraz sıkıldığımı ve bıkkınlık duyduğumu da belirtmem gerekiyor. Yine de yazarın diğer kitaplarına göz atacağımı ekleyeyim.


Hayat, dedi, bana, ölmek istiyorum, demiş gibi geldi. Öyle, dedim. (s.32)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder